ΝΤΡΟΠΗ: Ζητούν 3.500 ευρώ από βοσκό για 5 κατσίκες και 1 τράγο!


ΤΣΙΠΡΑΣ ΚΑΙ ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΚΥΝΗΓΟΥΝ ΤΟΥΣ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΙΑΡΗΔΕΣ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ Η «ΜΑΦΙΑ» ΤΟΥ ΚΟΛΩΝΑΚΙΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗ

Την ώρα που κυκλοφορούν ελεύθεροι οι εμπλεκόμενοι στη λίστα Λαγκάρντ, την ώρα που κανείς δεν έχει πληρώσει για τα «μαύρα ταμεία» της Siemens, την ώρα που οι εφοπλιστές αντιμετωπίζονται ως «ιερές αγελάδες» και δεν φορολογούνται, η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ κυνηγά τους φτωχούς βιοπαλαιστές

Η ανάλγητη πολιτική της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ φαίνεται πως δεν έχει όριο και αποδεικνύεται πως βλέπουν τους πολίτες μόνο ως αριθμούς, όπως και οι προκάτοχοί τους.

Ο μπαρμπα-Γρηγόρης μένει στο πιο φτωχικό σπίτι του χωριού, στο Δ.Δ. Καλλιδρόμου Φθιώτιδας. Μόνος του, μιας και η σύζυγός του έφυγε από τη ζωή μόλις ένα μήνα πριν.

Η σύνταξή του είναι 345 ευρώ από τον ΟΓΑ. Όλη του η περιουσία είναι 4 κατσίκες, 1 τράγος, 2 γουρούνια και 1 μουλάρι.

Το εκκαθαριστικό σημείωμα που πήρε στα χέρια του από τη ΔΟΥ Λαμίας του ζητά την καταβολή 3.500 ευρώ για «να κλείσει τα βιβλία του» για τα οικονομικά έτη 2001 έως 2007, χωρίς την πραγματοποίηση περαιτέρω ελέγχου!

«Ποτέ μου δεν είχα πάρε-δώσε με την εφορία εκτός από την δήλωση που κάνω κάθε χρόνο. Δηλώνω 345 ευρώ από την σύνταξη αναπηρίας που μου δίνει ο ΟΓΑ. Μέχρι τώρα κάναμε κοινή δήλωση με την κυρά, που έπαιρνε άλλα τόσα επίσης από τον ΟΓΑ. Φέτος θα κάνω μόνος μου, βλέπεις, η κυρά μας «άφησε» πριν ένα μήνα. Δεν πρόλαβε να δει και το χαρτί της εφορίας. Καλά τι καμώματα είναι τούτα; Πού με βρήκανε εμένα εδώ πάνω; Τους λείπουν λεφτά και βγήκαν παγανιά και όποιον πάρει ο χάρος;»

Αυτά δήλωσε μεταξύ άλλων ο 71χρονος στην εφημερίδα "ΗΜΕΡΑ" που έχει το ρεπορτάζ και συνέχισε:

«Αυτή είναι η περιουσία μου. Έτσι έζησα τόσα χρόνια και ποτέ δεν περίμενα πως θα πρέπει να πληρώσω γι’ αυτή την πολυτέλεια. Δεν στεναχωριέμαι, μόνο που με πιάνει το παράπονο, τώρα με θυμήθηκαν;» και συνέχισε δείχνοντας το μουλάρι του.

«Αυτό είναι το καμάρι μου. Με αυτό πάω για ξύλα, μ’ αυτό κυνήγι, σύντροφός μου στις δουλειές. Δεν πιστεύω να με φορολογήσουν γι’ αυτό» προσθέτει με μια μικρή δόση χιούμορ.

Οι συγχωριανοί του κάνουν λόγο για ένα πολύ φτωχό άνθρωπο, που η εφορία θα έπρεπε να του δώσει και όχι να του ζητάει!

http://neosagroths.blogspot.gr/

newsbomb.gr/

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια