Οργή λαού σήμερα στο μπλόκο της Νίκαιας κατά του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Νίκου Παπαδόπουλου VIDEO


Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Παπαδόπουλος είχε την φαεινή ιδέα σήμερα να παει στα μπλόκα των αγροτών και να προπαγανδίσει τα γνωστά.
Ότι η φορολογία και το ασφαλιστικό θα ισχύσουν σιγά σιγά για να μας μπει πιο μαλακά, ότι θα υπάρξει ακατάσχετο για αυτούς που έχουν μικρο εισόδημα κτλ.
Όμως ο λαός δεν τρώει πλέον κουτόχορτο ή τουλάχιστον δεν το τρωθεί αμάσητο όπως πριν και έπεσε το κράξιμο της αρκούδας.
Έτσι ο βουλευτής μάζεψε τα μουστάκια του κι έφυγε σαν βρεγμένη γάτα.
Δείτε το βίντεο.



Στον κόμβο της Νίκαιας σήμερα...Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Παπαδόπουλος στο μπλόκο των αγροτών...
Δημοσιεύτηκε από Κώστας Μπυριτζάς στις Σάββατο, 23 Ιανουαρίου 2016
http://neosagroths.blogspot.gr/

Δημοσίευση σχολίου

5 Σχόλια

  1. Η Ε.ΣΥ. ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΖΗΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΑΓΡΟΤΩΝ ΠΙΕΡΙΑΣ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΤΟΥΣ ΑΓΡΟΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΤΑΜΕΙΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΙΟΥΧΟΙ
    http://alfeiospotamos.gr/?p=20151

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η Ε.Σ.Υ θα μου επιτρεψει να πω κι εγω στους αγροτες να μην πιστευουν τετοιες ιστοριες.
    Τα χρηματα δεν πεφτουν απ τον ουρανο σαν χαλαζι, αλλα πρεπει να δουλεψεις για να τα βγαλεις.
    Και οι αγροτες αυτο ακριβως διεκδικούμε αυτη την στιγμη, να μας αφησουν ησυχους να δουλεψουμε.
    Αυτα λοιπον και μην τρωτε κουτοχορτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΒΑΣΙΛΗ, ΔΕΝ ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ, ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙΣ ΩΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ, ΓΙΑ ΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΚΡΥΒΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ, ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΕΧΟΥΝ ΔΩΣΕΙ ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΑ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΣΟΥ ΚΥΡΙΑΡΧΕΙΑ?
    ΕΧΟΥΝ ΔΩΣΕΙ ΑΝΕΥ ΟΡΩΝ ΟΛΗ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ, ΣΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ!!!!
    ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕ ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ?
    ΠΩΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙΣ, ΑΝ ΟΛΗ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ "ΝΟΣΕΙ", ΚΑΙ ΑΣΦΙΚΤΙΕΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ, ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΕΤΑΞΟΥΜΕ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΜΑΣ!
    ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ, ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ ΤΕΤΟΙΟΥ BLOG, NA ΔΕΧΕΣΑΙ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΕΡΟΛΟΓΙΕΣ!
    ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ Ο ΠΛΑΤΩΝΑΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ, ΕΧΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΑΣ ΤΟΝ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΟ ΤΟΥ ΠΛΟΥΤΟ!
    ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΚΡΥΨΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ, ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΠΑΛΑΝΤΙΝΑΣ:==ΠΟΛΙΤΗΣ --ΟΠΛΙΤΗΣ==
    Να καλησπερίσω όλους τους αγωνιστές. Λέγομαι Χρήστος Μπαλαντίνας και είμαι νέος αγρότης. Δηλώθηκα φέτος. Είμαι κτηνοτρόφος και μελισσοκόμος.
    Ό,τι και να πω εγώ, η άποψη μου δεν έχει καμία ισχύ, αλλά την απόλυτη αλήθεια το τι έχει κάνει η κυβέρνηση.
    Έχω ένα συνήθειο να κάθομαι και να διαβάζω κι έτσι, κάθισα και διάβασα τα μνημόνια.
    Εδώ στα χέρια μου έχω τα δύο μνημόνια που υπέγραψε η κυβέρνηση. Στο ένα μνημόνιο μας λέει ότι:
    Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΧΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕΣΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΔΟΘΕΙ ΑΜΕΤΑΚΚΛΗΤΑ ΚΑΙ ΑΝΕΥ ΟΡΩΝ ΕΣ ΑΕΙ ΣΤΟΝ ΔΑΝΕΙΣΤΗ
    ! ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΧΕΜΜΕΝΑ ΣΤΟΝ ΔΑΝΕΙΣΤΗ!
    Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΧΕΜΜΕΝΗ, Ο ΣΤΡΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΧΕΜΜΕΝΟΣ, Η ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΧΕΜΜΕΝΗ!
    Αυτά δεν τα λέω εγώ, αλλά τα ΦΕΚ που έχω εδώ μέσα.

    Όποιο ΚΟΜΜΑ να έρθει αύριο και να μας πει ότι θα μας σώσει για μένα μας λέει ΨΕΜΑΤΑ γιατί είναι κατασχεμμένο και το έχει υπογράψει.
    Όπως λέει το μνημόνιο ανήκουμε στα δικαστήρια του Λουξεμβούργο στο Αγγλικό Δίκαιο και δεν ισχύει το Ελληνικό Σύνταγμα.
    Για αυτό μας πήραν 4 λιμάνια, για αυτό μας πήραν τα αεροδρόμια! Γιατί βγάζει μια απόφαση το ΔΝΤ και δίνει εντολή στην Ελλάδα να την εκτελέσει! Για αυτό δεν νομοθετεί η Βουλή.
    ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΧΕΜΜΕΝΗ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ.

    Ο δρόμος που βρισκόμαστε σήμερα εδώ λέγετα «ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟΣ». Δεν λέγεται «Κρατική οδός». Το κράτος δεν έχει περιουσία.
    ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΘΝΟΣ .
    Αλλά μέσα στα μνημόνια διάβασα ένα τελευταίο όρο ότι
    ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΥΠΕΓΡΑΨΑΝ ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ ΑΝ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΤΟ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ!

    ΚΑΘΙΣΑ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΑ ΟΤΙ ΤΟ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ. ΤΟΥ ΚΥΡΙΑΡΧΟΥ ΕΘΝΟΥΣ. ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ!

    ΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΙΛΗΣΑΜΕ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ, ΛΕΕΙ Ο ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ, ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΣΥΜΦΩΝΗΣΑΜΕ ΣΕ Ο,ΤΙ ΥΠΕΓΡΑΨΑΝ.
    Ένα πράγμα μένει:
    ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ Ως ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΕΘΝΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΘΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ.

    Οι Αγρότες έχουν όλη την δύναμη. Είναι η παραγωγική μονάδα του τόπου. Στους αγρότες ανήκει όλη η Θεσσαλία κι όλος ο κάμπος, που δυστυχώς είναι κατασχεμμένος.
    Όπως είναι και τα σπίτια μας, αλλά για να μην μας στα πάρουν μας έβαλαν ΕΝΦΙΑ.
    Ο ΕΝΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΟΣ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕ Ο ΔΑΝΕΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΠΗΡΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟ ΛΟΥΞΕΜΒΟΥΡΓΟ ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΤΕΛΕΣΑΝ ΕΔΩ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ. Αυτός είναι ο ΕΝΦΙΑ!!

    Το ίδιο κάνουν και στα χωράφια μας τώρα. Βάζουν φόρο στην δική μας περιουσία. Πώς γίνεται εμείς οι ιδιοκτήτες να πληρώνουμε φόρο στο δικό μας σπίτι;
    Όλοι οι υπάλληλοι στην Βουλή, είναι υπάλληλοι μας και ΠΙΑΣΑΜΕ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΟΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΝΑ ΜΑΣ ΚΛΕΒΕΙ!!! ΚΑΙ ΑΝ ΤΟΝ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΘΑ ΤΑ ΚΛΕΨΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΞΕΠΟΥΛΗΣΕΙ ΟΛΑ!!

    ΤΟ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΑ ΚΑΤΑΡΓΕΙ ΟΛΑ!

    Αυτά είναι τα δύο μνημόνια, που έχω στα χέρια μου και τα ΦΕΚ που είμαστε κατασχεμμένοι, όλη η Βουλή και όλα τα κόμματα.
    Εγώ ένα αίτημα έχω:
    ΕΧΩ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΗΣ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΠΟΥ ΜΕΣΑ ΕΧΕΙ 7.000.000.000.000 (ΤΡΙΣ) ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΕΘΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.
    ΕΧΩ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΟΛΟ ΕΙΝΑΙ 115.000.000.000.000 ΠΟΥ ΤΑ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ Ο ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ, Ο ΑΝΩΤΑΤΟΣ ΘΕΣΜΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΟΥ.

    ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΩ ΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΤΩΡΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΓΙΑΤΙ ΞΕΠΟΥΛΗΣΑΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΟΥ ΓΙΑ 300 δις ΟΤΑΝ ΕΧΩ 115 τρις ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΟΛΟΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ.

    Αυτός εδώ είναι ο ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ που την ιδρύσαμε εμείς οι Έλληνες με άλλα 50 κράτη.
    Ο ισολογισμός κάθε χρόνο μπαίνει μέσα στην Βουλή. Το ξέρουν και οι 300 και δίνουν εντολή στον Παπούλια να τον υπογράψει στην Βουλή των Ελλήνων.
    ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ! ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ!
    115 ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΤΑ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ Ο ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΡΘΕΙ Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ Η ΟΧΙ, Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΝΟΙΞΕΙ!!!
    ΘΑ ΒΓΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 1.59 Με ενδιαφερει ασφαλως να μαθω τι εχουν ξεπουλησει, τι φεσι εχουν φορεσει στον Ελληνικο λαο.
    Αυτο που δεν με ενδιαφερει να ακουσω ειναι υποσχεσεις οτι υπαρχουν σωτηρες τρισεκατομυριουχοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή